Monday, August 1, 2011

Cepat klimaks ketika mimpi basah?

SAYA berumur 19 tahun, masih belajar dan aktif bersukan. Saya jarang melakukan onani kerana tahu keburukannya.
Namun, ketika mengalami mimpi basah, saya dapati saya sering terpancut awal. Adakah mimpi itu petanda saya akan mengalami ejakulasi pramatang jika berkahwin nanti?


DIN
Kuala Lumpur



Sudah tentu perkara yang menyeronokkan anda dalam mimpi akan membuatkan anda teruja dan mudah hilang kawalan. Lebih-lebih lagi dalam mimpi. Tidak hairan jika anda sedar daripada mimpi dan mendapati anda mencapai ejakulasi dan tak boleh mengawalnya.

Kadangkala anda tidak sedar anda mengalami mimpi basah dan hanya tahu apabila terjaga. Semua perkara itu normal dan bukan petanda masalah.

Jelas anda mempunyai sistem seksual yang berfungsi dan aktif. Teruskan aktiviti sukan dan amalkan gaya hidup sihat. Jauhi menonton atau membaca bahan berunsurkan seks walaupun anda tidak beronani.

Kerap mimpi basah atau mencapai ejakulasi ketika bercumbuan dalam mimpi bukan petanda anda akan cepat klimaks setelah berkahwin.

Anda hanya akan tahu selepas berkahwin. Itupun melalui pengalaman hubungan seksual dengan pasangan anda

0 comments: